11 Nisan 2011 Pazartesi

Artık bizimde kuşlarımız var

Kızım inanılmaz derecede hayvanları seviyor ve buda beni çok mutlu ediyor. Evimize ilk olarak balık almıştık. Ama büyüdükçe daha fazlasını istemeye başladı. Ben kuşlardan çok korkarım. Evet çok garip ama ciddi ciddi korkuyorum. Hikaye kitaplarında bir kuş veya civciv görmesin anne banada diye başlıyor söylenmeye. Babası da kuşları çok sevdiği için alalım diye karar verdik. Babannesinde bir muhabbet kuşu ve papağanımız var zaten bu yüzden değişik bir kuş olsun dedik. Dayımlarada gördüğüm hint bülbülü denilen bu kuşlardan almaya karar verdik ve hemen ertesi gün aldık. Meğer eşimde benden alalım dememi bekliyormuş. Kuşlar o kadar küçük ki anlatamam. İlk zamanlar çok garip geliyordu ama alıştık artık. Bir erkek bir dişi aldık. Aldığımız yerdeki adam 3 ay sonra yumurtlar bunlar dedi. Eyvah bir de yavrularımız olacak. Kuşların kendileri o kadar küçükken yavruları nasıl olur düşünemiyorum bile. Birde geçen akşam serbest bıraktılar Allahım halimiz görülmeye değerdi.

Her şey kızım için diyorum ki evimize kuş aldığımızı duyan inanmıyor zaten. Ama küçük çocukların hayvanlardan korkutulmadan büyümesi önemli benim için. Havalar biraz daha ısınınca dedesi 2 tane civciv alacak kızıma o zaman İpek'ten mutlusu olmayacak. Hemen hemen her akşam havalar ısınsın cikcik alacaz diyor. Onun bu mutlu halleri hepimizi daha da mutlu ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder