8 Nisan 2011 Cuma

Kızımla boy cetveli yaptık

Ne zamandır aklımda olan bir işi geçen akşam gerçekleştirebildim. Özellikle kendim yapmak istediğim için satınalmıyordum iyikide almamışım. Hem çok güzel oldu (tabi bana göre) hemde çok ekonomik oldu.
Malzemeler ve Yapım aşamaları
Mukavva, A4 bütün sayfa etiket, çocuk desenli sticker ve koli bantı
Mukavvayı önce istediğim uzunlukta genişlikte kestim. Ben 70 cm ile 120 cm arasında bir cetvel hazırladım.
Alttan ve üstten süslemek için fazlalık bıraktım ve etiketle tüm yüzeyi kapladım. Kenarlarda kalan fazlalıkları arka tarafa doğru kıvırdım.

Etiket kullanmamın sebebi ise yapıştırma derdi olmasın diye. Bilgisayarda hazırladığım cetvel kısmınıda etikete bastım ve kapladığım mukavvanım üzerine yapıştırdım. Daha sonra seçtiğim stickerleri yapıştırdım ve koli bantıyla tüm yüzeyi kapladım. Eğer koli bantını muntazam yapıştırırsanız hiç belli olmuyor. İpek yaparken sürekli etrafımda dönüp durdu. Bitmiş halini görünce çığlıklar attı.

3 yorum:

  1. çok sevimli harika olmuş ellerinize sağlık, sevgiler dostçakalın

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. baydlm bnede malzemeleri aldm hemn yapyrm

    YanıtlaSil