26 Şubat 2010 Cuma

Nesquikli Toplar

Portakal ağacı'nda gördüğüm bu güzel tarifi biraz değişiklik yaparak dün akşam gelen misafirlerim için denedim. Gerçekten çok güzel oldular. Bir gece önceden hazırlayıp streç filmle üzerini kapattım. Dün akşam üstü şekil vererek servis tabağına yerleştirdim. Bu güzel tarif için portakal ağacına çok teşekkür ediyorum.


Malzemeler : 1 paket pötibör bisküvi, un haline getirilmiş
                    125gr eritilmiş tereyağı (ben sana tereyağı koydum)
                    100 gr hindistan cevizi (koymadım)
                    1 su bardağı dövülmüş fındık
                    3 yemek kaşığı toz nesquik
                    1 su bardağı süt
                    3 yemek kaşığı pudra şekeri
                    Topları bulamak için hindistan cevizi

Hazırlanması : Tüm malzemeyi iyice karıştırın. Karışımı biraz katılaşması için buzdolabında bekletin. Katılaşan karışımdan parçalar alıp top şekli verin ve hindistan cevizine bulayın. Arada ellerinizi yıkamak gerekiyor yoksa çok yapışıyor. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder