6 Ocak 2011 Perşembe

Yöresel yemekler

Bir Karadenizli olarak aslında kendimi Karadenizli olarak hiç görmedim. Ben Lazım ama bu günlerde ben şuyum buyum demek büyük yanlış anlaşılmalara yol açıyor. Ben etnik köken olarak lazım ama sen nesin denildiğinde aklıma Türküm demekten başka bir şey gelmiyor. Neyse olayın farklı yönleri bunlar...
Karadeniz yemeklerini çok fazla yaparız ve çok severim. Hamsi olamadan bir hayat düşünemiyorum mesela. Eşim Çerkez onlarında değişik yemekleri var ve kayınvalidem bir Çerkez olmamasına rağmen yemeklerini çok güzel yapar.
Eşim ile blog tasarımım (eşim yazılımcı da) konusunda bana yardım edermisin diye konuşurken neden yöresel yemek tariflerimi paylaşmadığımı söyledi. Bu fikir çok hoşuma gitti. Bundan sonra bildiğim, yaptığım veya araştırdığım tüm yöresel yemekleri paylaşmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder