23 Nisan 2012 Pazartesi

Ev yapımı supangle

Bizim evde en çok sevilen tatlıların başında gelir supangle. Hazır alıp yapmak çok içime sinmesede tadı çok güzel olduğu için alıyordum. Bir gün evde yapmayı denemek istedim. Ekler pastanın üzerine döktüğüm su ile yapılan çikolata sostan yola çıkarak bir deneme yaptım ve çok güzel oldu. Tadı aynı olmuştu. Artık supanglemi evde yapıyorum. Sizde seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Hatta kavanoza malzemeleri ölçüp koydum bir daha yaparken sadece süt ile karıştırmak kalacak, aynı hazırı gibi:)


Malzemeler:
0,5 kg süt
 2 Çorba kaşığı nişasta (tepeleme olmayacak)
1,5 kahve fincanı şeker
1 çorba kaşığı kakao
1 paket vanilya
isteğe göre biraz çikolata konulabilir.
Tüm malzemeler karıştırılıp katılaşıncaya kadar pişirilir. Biraz sulu oluyor ama kaselere konulunca aynı hazır supangle kıvamına geliyor. afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder