12 Mart 2012 Pazartesi

Hayvanları unutmayalım

Soğuk kış günlerinde kendimizi koruduğumuz kadar hayvanlarımızıda unutmamalıyız. Uzun zamandır paylaşmaş istediğim bir konuyu bu sabah tekrar karla kaplı yerleri görünce ve sonunda kuşlarımın yemlerini yerken anca fotoğrafını çekebilmişken paylaşmak istedim. Tepsiye buğday vb yem koyuyorum ortadaki kabada su ve evde ne varsa pilav kuru ekmek vb. yiyecekleri koyuyorum. Hem kuşları besliyorum hemde evdeki artan yiyecekleri çöpe atmıyorum.
Kuşları burada görmek ev halkını çok mutlu ediyor. İpek ve babası onları seyrederken o kadar mutlu oluyorlarki anlatamam. Bizim balkonda yaz kış kuşlarımızın yemleri düzenli olarak konulur. Biraz ortalığı kirletiyorlar ama onların aç kalmaması için önemsemiyorum. Herkes küçük bir kapla balkonunda kuş besleyebilir hemde hiç masraf yapmadan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder