22 Ocak 2012 Pazar

Günebakantarlaları'dan süpriz:)

 Oğluşum bu gün ilk hediyesini gunebakantarlaları yani Hülya teyzesinden aldı. Eşim eve geldiğinde paketi açınca bayıldık gördüklerimize. Hepsi o kadar güzeldiki paylaşmak istedim. Hastanede ikram etmek için hazırlamış Hülya teyzemiz. Her bir kurabiyenin üzeri minik minik süslenmiş ve oğlumun ismi yazılmış. Hani derler ya insan dağıtmaya kıyamayacak o kadar güzeller. Çok teşekkür ederiz Hülyacım, bu muhteşem kurabiyeleri yaparken sana yardım eden Figen ve Zuhal'ede çok teşekkür ediyoruz. Ellerinize sağlık...


1 yorum:

  1. Ebru cuğum,kurabiyeleri sayfanda görmek sürpriz oldu emin ol.Telaşının arasında yayınlayabileceğini düşünemedim :) Sağ salim evinize dönmenizi diliyorum.İpek kuzusunun kardeşiyle mutlu mesut bir yaşam diliyorum sizlere...Kurabiyeleri beğenmene çok sevindim. Sevgilerimle..

    YanıtlaSil