25 Temmuz 2011 Pazartesi

Aman Emniyetten arıyorum diyenlere dikkat!

Dün evde otururken ev telefonumuz çaldı. Eşim açtı ve direk ismiyle hitap eden biri. Önce son 6 ay içinde kimliğini kaybedip kaybetmediğini sordu sonrada Ali ........... diye biri ile tanışıklığı olup olmadığını sordular. Sizinle iritbata geçebileceğimiz bir cep telefonu verirmisiniz dediklerinde eşim tam 54.. diye başlamıştı napıyorsun dedim. O zaman aklına geldi ben şubeye geleyim hemen dedi. 10 dakika içinde orada olurum kiminle görüşmeliyim dediğinde Hikmet Albayrak ile görüşün dediler. Telefonu kapatınca 155'i aradık bu gün arayan 12. kişiymişiz. Bir ara iş arkadaşlarımdan birinin başına geldi böyle bir olay baya yüklü bir miktar kaptırdı. İnsan ilk etapta dolandırıcılık düşünmüyor hele hele emniyetten arıyorum deyince birden korkuyor neden ev telefonumu ararlar diye.
İnsan dolandırmak artık bu kadar teknolojik ve medeni. Telefonl arıyorlar kendi rızanla banka hesaplarına istedikleri parayı yatırtıyorlar. Ne denilebilirki kandırdıkları yanlarına kar bizim gibi ben oraya geleyim diyenler ise gitti telefon parası:)
Allah bu tür insanlardan hepimizi korusun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder