7 Aralık 2010 Salı

LÖSEV (Lösemili Çocuklar Vakfı)

Lösemi söylerken bile zorlandığım bir kelime ama son zamanlarda hayatımıza çok fazla girdi. Birde çocuklarda bu kadar yaygınlaşınca insan duyarsız kalamıyor. Her zaman bu tür gönüllü faaliyetlerden hoşlanmışımdır. Hiç bir şey bulamazsam kendim kampanya düzenler yine bir şeyler yapmaya çalışırım.
Eşimle bir akşam acaba nasıl gönüllü kan verici (donör) olunur diye konuşurken LÖSEV'in sitesini okumaya ve gönüllü üye olmaya karar verdim. Formu doldurdum ve onaya gönderdim. Onaylanmış ve artık bende bir Lösev gönüllüsüyüm. Belki çok büyük yardımlar yapamam ama az az birikenler büyük çoğunluk oluşturur diye düşünüyorum. En önemlisi ise bence herkesin yapması gereken gönüllü kan veri olmak. Ayni ve nakit yardımlar her zaman bir şekilde temin edilebilir ama kan vericiler o kadar az bulunuyorki okuyunca çok şaşırdım. Konuyla ilgili detaylar için Lösev'i ziyaret edin.

Gelelim vakfın ihtiyaçlarına;

Okul İhtiyaçları
Atölye İhiyaçları
Vakıf Genel İhtiyaçları
hepimiz elimizden geldiğince bu ihtiyaçlara destek olabiliriz. Burada yazanların tamamını bir kişinin alması tabiyki mümkün değil ama 1 defter bile olsa yardım etmek önemli. Hepimiz elişlerimiz için gerekli malzemeler alıyoruz. Mesela örgü için aldığımız yünlerden bir çilede LÖSEV için alsak hiç birimizi zorlamaz yada çocuklarımıza kırtasiye malzemesi alıyoruz. Bir defter bir kalem bir vs. fazla alsak maddi açıdan zorlayıcı olmaz.
Ben daha önceki yıllarda okullar açılmadan en az 10-12 çocuğun ihtiyacını karşılayacak paketler hazırlayıp ihtiyaç sahibi okullara gönderiyordum. İnanın 50 tl'ye bir sürü okul malzemesi alınan yerler var. 50 tl bir çok zaman çok gelebilir hepimize ama işin içine hayat girince ve en azından yılda 2 defa diye düşünülünce hiçte fazla değil. Düşününce nelere para harcamıyoruz ki bir defter bir kalem bu harcamaların yanında görünmüyor bile.
Sevgili arkadaşlarım bir bir derken birikenler bu çocuklarımıza umut kaynağı olacaktır.
Destek vermek isteyenlere şimdiden milyonlarca kez teşekkürler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder