25 Kasım 2010 Perşembe

İndirim isteriz biz

Sürekli takip ettiğim Bir yastıkta'da gördüğüm indirimisterizbiz blogu ilgimi çekti ve uzun zamandır takip ettiğim Marcato Multipast 7 - Makarna Seti ile ilgili bir mesaj gönderdim. Bu gün tekrar baktığımda sizlerden gelen ilk talep başlığıyla yayınlanmış. İlk olduğumu görmek heyecanlandırdı beni. Umarım şans getirir.
Birazda Marcato Multipast 7 - Makarna Setinden bahsedeyim.

7 çeşit makarna yapabileceğiniz süper bir mutfak aleti. Bu ürünü eşim hzır makarnayı sevmediği için araştırken buldum. Annemin sadece erişte yapan bir kesme makinası vardı ilk yola çıkışım burdan oldu. Fiyatı pahalı geldiği için almıyorum. Sürekli kullanılacak bir makine değil bu yüzden fiyatını pahalı buluyorum aslında.
İndirim isteriz bize yazdığım istek çözüm bulursa benimde böyle süper bir mutfak aletim olur. Hadi hayırlısı bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder