26 Kasım 2010 Cuma

Hepsiburada.com'un ilgisizliği

Hepsiburadaya 28 ekimde kızım için eğitici laptop siparişi verdim. 10 kadar siparişin temin edilmesini bekledik. Hadi buna normal dedim. Sonunda beklenen paket geldi, büyük bi sevinçle açtım. Pillerini taktım ürün çalışmıyor. Üretici firmayı aradım acaba eksik yaptığım bir şeymi var diye. Firma yetkilisi sağolsun hiç adımı bile sormadan ürünü gönderin biz size yenisini gönderelim dedi.
İnsanın bazen boş bir anına geliyor, ben aldığım yere göndermeyi tercih ettim. Hepsiburada ürünün yenisini göndermek yerine ürünü servise göndermiş ve yasal süre olarak 30 gün servis süresi olabilir demiş.
Benim anlamadığım ürün benim elimde bozulmadı kutusundan bozuk çıktı. Neden hepsiburadanın hatasını ben çekiyorum. Siparişimi iptal edin diyorum onada cevap vermiyorlar. Bir kaç kere konuyla ilgili mesaj yazmama karşılık cevap verme zahmetinde bile bulunmadılar. Yıllardır bu siteden alışveriş yaparım hiç böyle bir şey başıma gelmemişti.
Acele etmemim sebebi ise kızım bilgisayar görünce başka hiç bir şeye bakmıyor. Bende ona bu laptoplardan alayımda oynasın demiştim ama hepsiburadanın azizliğine uğradım.
Yazdığım mesajlar memnuniyet mesajları olsaydı hemen cevap verilirdi. Bundan sonra internetten alışveriş yaparken ilk tercihim olan hepsiburadayı tercih etmemeliyim demekki...

3 yorum:

  1. Aynı gün bende bir fotoğraf makinası aldım hepsiden ama dedeiğiniz gibi bozuk çıktı.bende geri yolladım değişim için ama tam 1 ay olmasına karşın ve defalarca mesaj yazıp müsteri hizmetlerini aramama rağmen en kısa sürede gönderileceği söyleniyordu cumartesi günü nihayet kargo geldi ama inanmicaksınız içi boş kutuyu göndermişler.Çıldırmamak elde değil insanların bazen neden cinnet geçirdiklerini anladım diyebilirim.Tabi hemen müşteri hizmetlerini aradım.24 saat içinde size döneriz dediler bende bekleyemem akşama aricam tekrar dedim ve kapattım telefonu.Akşam aradığımda benim kargomun pazartesi yola çıkacağını ve elime gelen kargonunda karışıklıkla yanlış gönderildiğini söylediler.Bugün bu saat oldu halen bekliyorum.Akşama kadar beklicem bakalım.Allah sabır versin.

    YanıtlaSil
  2. Sizin durum çok daha kötüymüş. Ben hala cevap alamadım bekliyorum. İşin kötüsü bir telefon numarası var ve ulaşılamıyor. Bu yüzden sürekli mesaj yazıyorum ama hiç birine cevap alamadım. Hatta şikayetim.com'a bile yazdım. Allah sabır versin hepimize...

    YanıtlaSil
  3. Dün nasıl olduysa telefonla ulaşabildim. Şikayetimi bildirdim. Bu gün para iadesini yapmışlar ve tüm mesajlarına aynı mesajla cevap vermişler.

    YanıtlaSil